Globen Horse Show

Jaaa, jag vet lite sent att blogga om Globen en vecka efteråt men har inte haft bilderna förrän nu. Inte för att de är särskilt bra, satt lite långt ifrån, men det blir ju roligare inlägg med bilder.

image171
Först var vi hemma hos Anna o Stefan o drack glögg och åt tacos till middag. Jättegott!

image172

Självklart köpte vi popcorn, och Anna äter ju för två...Det är totalt uteslutet att vi skulle dela på en kartong!

image173
Bashkirhästar me stalledrängar

image174
Horseball va riktigt coolt, om jag inte var så bollrädd skulle de va kul o prova!

image176

image177
Kändishoppningen bestod bland annat av Caroline af Ugglas...som bekant inte min favorit. Hennes hoppstil liknande hennes vanliga sätt att röra sig...hade hellre sett den vanliga maskeradhoppningen....det här var lite töntigt!

image178
Rickard Herrey vann inte heller stilhoppningen

image179
Thomas Eriksson o hans fyrspann...han körde även åttaspann vilket var coolt!

image180
kommer inte ihåg va snubben hette men han hade sjukt bra pli på sina hästar!

image181
prisutdelning i Prins Carl-Philips pris

image182
Snögubbar o skridskor

På det hela en mycket trevlig kväll, 5 timmar lång föreställning med paus. Fick akut hästabstinens sedan och åkte ut till stallet på tisdagen...hälsade på de gamla kusarna. Donego och Edmonton hade de tagit bort. men de va riktigt gamla, fanns där när jag började. Bokade in mig på en dressyrkurs på jullovet. Ska bli sjuk kul! Kommer väl ha satans träningsverk efteråt bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback