God Jul

Så kom dagen alla väntat på. Jag själv blev förkyld i lördags. Nyser som fan o det enda nöjet med det är att nysa så högt man bara kan! Försöker kurera mig med paradischoklad och torkade aprikoser. Måste sätta snören på alla mina paket. Det är tråkigt. När jag var liten älskade jag att slå in paket. Vet inte vad som hände...

Igår var förberedelserna i full gång.

image197

image198
Det här var egentligen mitt uppdrag men som tur är slapp jag. Man ska väl ha nån nytta av att va krasslig. Pappa ser ändå ut att ha riktigt kul...

image199
Mammas köttbullar..mmm...

image201
Så här blev resultatet i år. Jag fick inte hänga upp glaskulorna...bara såna som var tåliga.

image202
Här sitter några riktiga gamblers med bingolotten i högsta hugg. Jag och Helena fick nog efter att fikat var slut och gick upp.
image203
Som väntat blev det inga vinster.


Nä, orkar inte skriva mer än GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ALLA JAG KÄNNER!
Imorrn är jag förhoppningsvis bättre och kan lämna en utförlig rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback