herregud, syster!

Angående det förrförra inlägget där jag beskrev hur jag blev påhoppad på bussen och ombedd att titta efter ifall killen ifråga hade nåt skit i ögat fick jag en kommentar som gör att jag undrar om Helena känner mig överhuvudtaget!! Tror du på riktigt att jag skulle pilla i nån annan människas öga? Som jag inte känner? Det som hände var att jag gjorde min räddaste min och pep fram nää fy fan va äckligt! Då gick han vidare till nån annan och sa hej du är normal, kan du kolla om jag har nåt i ögat?

Jag tycker att jag är lite duktig iallafall...min uppsats är nu uppe i 20 sidor...har skrivit ungefär lite mer än 6 sidor analys. Bara 9 sidor klvar då med andra ord. *yey* Är sjukt trött på skiten nu. Ska ha näst sista handledningen på onsdag och bör väl ha skrivit klart analysen i grova drag då. Men det blir nog bra, har en annons och tre filmer kvar att analysera. Sen får jag fylla på med sånt jag inte tagit med...har tagit en liten paus nu för lunch (ärtsoppa med knckebröd och en apelisin), bloggande och tedrickande (grönt fruktte). Ska titta på reprisen av En spricka i kristallen om två timmar. Sen får jag väl fortsätta skriva tills tv-kvällen börjar. Jag längtar hem litegranna...till min familj och mina vänner. På fredag åker jag. Har iofs mycket att göra tills dess så det går nog fort. Mest skriva förstås.

Imorrn kommer Lina, Kristin, Eveline och Charlotta (och Anna?) hit på adventsfika. Ska bli mysigt med lite folk i lägenheten. Annars är det ju mest jag och fiskarna. Och de beter jag mig väldigt aggressivt mot så jag tror egentligen inte att de trivs här.

Nä, nu får jag sätta lite fart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback