JAG SKA SKJUTA HENNE MED VIGÄRET!!!

Idag har jag skrivit vidare på analysen. Går ganska bra förutom att på en av bilderna går det inte att se vad det står, den är hämtad från nätet. Har försökt att förstora bilden men det blir bara sjukt suddigt. Har mailat reklambyrån flera gånger men de vägrar ju svara de jävlarna! Hoppas på svar imorrn för på onsdag ska jag på handledning.

Har köpt en jättebra julskiva med Elvis=) Så nu kanske vi slipper haninge musikskolas julcd från 2000 på julafton.

Igår var kusin och eveline här o fikade. Det är så kul när tre femtedelar av de inbjudna bangar! Men vi fick desto mer att äta. Lussebullar, mjuk pepparkaka, ischoklad och glögg! Gott!

image193

image194

image195
Den här lussebullen blev verkligen totalmobbad.  Kusin påstod att man kunde se vilka bullar hon hade gjort och vilka jag hade gjort. Den här skulle ju då vara ett verk av mig. Tyvärr måste jag nog ge henne rätt...
Skitful!

image196
Idag fick jag veta effekten av att ta för mycket diskmedel.

Nu längtar jag hem väldigt mycket. Kanske borde boka en biljett...lär väl få sitta på en fullsmockad buss. Fast gillar nästan buss bättre än tåg, förutom att det tar längre tid. Men på bussen kan man sitta lite mer för sig själv. Har ju en förmåga att hamna brevid konstiga typer. Ska nog börja med min packlista. Måste minimera klädantalet. Har alltid med mig för mycket hem.

Jag måste vara antingen sjukt barnslig eller bara jättenostalgisk av mig för två kvällar i rad har jag legat och lyssnat på Kalabalik hos morfar prosten. Så jävla bra! Älskar Antons psykbryt när farmor har ringt lite för många gånger och frågat hur Sara Olivia mår: JAG SKA SKJUTA HENNE MED VIGÄRET SÅ KAN DU INTE RINGA MER OCH FRÅGA HUR HON MÅR!!! Jaa, jag är väl lite barnslig men det står jag för.

Läste mitt inlägg om min och systers Kroatienresa. Minns inte att vi hade så kul! Längtar tillbaka till värmen. Fast den här vintern har än så länge varit väldigt snäll mot mig. Kanske för att det knappt varit nån vinter och kanske för att jag nästan inte har behövt gå utanför dörren de senaste veckorna.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag e så ledsen att jag inte kunde komma..särskilt när jag ser att det serverades mjuk pepparkaka!!

sitter fortfarande med ekonomin in i det sista.. men jag känner att min hjärna inte är så mottagarvillig just nu :( Kommer nog INTE gå så bra imon.. bajs också.. men vi ses på onsdag iaf!

Postat av: Anne

Morfar prosten! Fan, nu fick jag en nostalgichock. Jag lyssnade också på det där men det hade jag glömt bort. Det jag kommer ihåg är nåt om att äta korv... jaja. tjillevippen!

2007-12-17 @ 23:36:27
Postat av: Anna

Och när han stjäl hunden! HAHAHA! Och när han leker med hatten: Gooooddaaaag, det här är farbror Gustav! Riktigt underbart!

Ja, det hade varit tråkigt att komma och inte kunna äta nåt. Men vad gott det såg ut!

2007-12-18 @ 22:16:06
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Helena

Men ja trodde du var bra på att baka men den där bullen ser rent utav vanskapt ut! *haha*
Ja älskar när han går å kissar i tågtoaletten å är fascinerad över "att det är ett hål, rätt ut"...så gerda får säga till honom å sluta dricka av vattnet som gör honom nödig! Å när han äter choklad å så kommer det underbara..."sånt här blir man lite törstig av" AHAHAHA!!!

2007-12-19 @ 12:33:26
URL: http://helly.bloggspace.se
Postat av: Linda

Nää, det är tant signe som är med på tåget! jag tror jag ska gå o spy, har ätit en bakad potatis med skagenröra...mår illa!

2007-12-19 @ 16:39:26
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback