Julrumpa...bak...

Igår var det full fart hemma hos familjen Eriksson. Det var dags för årets traditionella julbak med familjen Ernsell. Som vanligt började vi med pepparkakorna. En hel del deg försvann även ner i magen. Jag bakade mest stjärnor och hjärtan men även några grisjävlar som fick rumpan intryckt när jag skulle plocka upp de! Fyra satser chokladkola och en knäck gjorde vi också! Den kolan är så sjukt god!

image166
Kristina kämpar med sina lövtunna pigs

image167
Jag är ganska fotogen

image168

image170
Knäcken och kolan puttrar på spisen

Mamma har förbjudit mig att lägga upp några bilder på henne på bloggen. Sen drack vi skitstark äcklig glögg. Till middag köpte vio pizzor som jag fick äran att ge mig ut i regnet och hämta eftersom jag var den enda med körkort som inte druckit. Ikväll ska ja och Anna på Globen Horse Show. Det ska bli såå kul! Le grande finale! Först ska jag plugga lite (haha) och sen ska jag åka till Anna o äta tidig middag. Rapport kommer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback