Lussebak med Kusin

Igår bakade jag och kristin lussebullar och kokade knäck. Knäcken tog skitlång tid att koka men blev såå god! Lussebullarna har jag dock inte smakat än. Vi höll på till sena kvällen, sen skrev snälla kusin ner noterna till två Amelie-låtar jag inte hade.

image187

image189

image188

Imorrn ska jag till tandläkaren. Har inte varit där på kanske 2 år så det bådar inte gott. Jag förbereder mig genom att äta knäck. Hört att det ska vara bra för tänderna. Idag har jag inte heller pluggat så mycket som jag borde. Har läst lite Barthes...ska skriva klart det imorrn plus metod. Måste börja med analysen senast torsdag! Bör prestera 15 sidor analys till nästa onsdag. Det ska bli kul! Vet ju vad helgen kommer innehålla om man säger så! Men nu börjar det närma sig slutet iallafall! Längtar så mycket tills den är inlämnad. Fick antagningsbeskedet igår oxå, kom in på Visuell kultur!! Weee!


Idag har jag gjort müsli. La i lite andra grejer än vad jag brukar, vetekross, russin och sesamfrön...Blir gott till frukosten imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback