Svullarhelg

Den här helgen har varit sjukt svullig! Min bästa kompis Anna kom hit i torsdags morse o sen dess har vi ätit massa onyttigt varje kväll...De blir ju alltid en massa popcorn när vi ses men nu toppade vi de med godis, våfflor, pizza o chips...Kan lätt bli så ibland...Får se till att röra på mig! Fast vi gick iofs på Ikea i typ tre timmar i lördags så då brände vi nog en del! Blev dock mycket arg när jag upptäckte att bordet jag skulle köpa var slut! *snyft* Får vänta ända till vecka 12!
Imorn ska ja tvätta o försöka plugga lite. På tisdag blire skolan en sväng sen ska ja riskera livet på bokrean! Sen på onsdag bär det av hem till Stockholm! Weee! Ska på Stockholm Live med Staffan, Anna o Boo! Ska bli så skönt o få träffa Staffan igen! Var evigheter sen...okej 2 veckor men de känns som mer!
Sen på fredag fyller pappsen år!
Undrar va han ska få...ett par strumpor kanske? Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Helly-sis

Haha, du kommer rulla fram ju, ditt lilla fetto!
Så på torsdag får man se din nuna eller?
wee wee...jag överväger att släppa lös min blogg för dej men ja måste nog fundera liite till..

2007-02-26 @ 10:46:09
Postat av: Anna

Hoppas du har det kul ikväll. Jag ser fram emot Ming nästa vecka... Häpp / Den fyrkantiga Sara Johanna Ram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback