Äntligen Hemma

Har nu varit hemma i Haninge i 6 dagar. Körde hela vägen hem från Linköping i lördags med mamma brevid. Hon blev bara rädd 3 gånger. Jag har varit extremt tofflig sen jag kom hem och bara umgåtts med Staffan. I måndags va vi inne i stan på cykeltur. Skulle lämna blod men den jävla blodcentralen va såklart stängd när ja kom dit. Vi kollade runt i lite affärer vilket var hemskt eftersom jag inte har några pengar. Eller dom jag har måste ja spara så ja kan betala hyran o sånt skit. Sen hade vi picnic i parken brevid statsbibblan, köpte laxpasta på Vasa´s o den var god. Efter det låg vi o pöste ett tag på den minimala handduken som Staffan så duktigt tagit med sig, med en petflaska som huvudkudde. Jag har upplevt bekvämare saker. Sen bar det av mot kvällens höjdpunkt, GLASS i Gamla stan. Mums! Tog en våffla med pistache, laktrits och bananasplit. Sen cyklade vi hemåt. Har lagt beslag på mammas cykel, den är mycket kul!

I tisdags var jag hos Anna, vi hade picniclunch vid en sjö. Det var mysigt fast lite dåligt väder,molnigt o så. Sen började det regna o då gick vi in o kolla på en wallanderfilm o åt popcorn. Annas popcorn är de absolut godaste i hela världen. Självklart glömde jag kameran så de finns inga bildbevis för nånting av ovanstående.

Idag skulle ja o Helena ha systerdag. Det har inte gått så bra, vädret tillät ingen solning o kallt var det. Vi har gjort müsli...mycket spännande. Snart ska hon iväg o träna den lilla hurtbullen. Sen ska vi nog kolla film o äta popcorn. vi får göra ett nytt försök att hitta på någe spännande imorrn. På lördag börjar helvetet. Ska jobba 8-18 i Älvsjö hela helgen. Kommer ta satans lång tid att åka dit.

Nu ska jag nog gå och slå lite på Helena. Eller iaf irritera henne på nå sätt....Tjofräs!

Kommentarer
Postat av: Anne

Linda, jag måste berätta; jag är med blogg. Känner du att du villbesöka den går det utmärkt, tror jag, på http://annbivalent.blogg.se/
Så du är hemma för sommaren. Vi måste ses, kommer du jobba heltid?

2007-06-16 @ 11:05:00
Postat av: Anna

Igår var Johan, han med skrattet, inne hos oss och handlade en tröja. Han låtsades som om han inte kände igen mig, men jag skrattade lite åt honom och lät som han gör när han skrattar... HA!
Ha det fint, nu ska jag på fest. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback