Boring friday

Rolig fredag, har shoppat 3 par skor som jag inte behövde varav ett par var likadana fast en annan färg som ett par jag redan hade. Köpte även mycket onyttiga saker på Rusta som jag kompenserade för genom att köpa en Colgate munskölj. Mycket bra! Men måste nog sluta köpa kläder för ett tag framöver...hinner inte använda allt ju!

Tråkig fredagkväll dock. Har varit helt ensam. Har konstaterat att ostbågar och cosmopolitan inte är en helt självklar kombination...choklad o cosmopolitan funkar däremot mycket bra!

Helena påstår att jag har blivit en tant. Hennes argument för detta var att jag diskuterar sköljmedel med mamma, köper blommor och bakar kakor...kanske ligger nåt i det. Kan dessutom tilläggas att senast jag träffade tjejerna hemma så satt vi helt seriöst och diskuterade vilket dasspapper som var bäst! Det är nästan så man skäms.

Snor ett videoklipp från Annas blogg som var så roligt att det måste vidarebefordras:
http://www.funny-videos.co.uk/videoTheManTrapbos.html

Var hemma i Stockholm över valborg. Firade valborgsmässoafton i Bagarmossen med Anna mfl. o det var trevligt men kallt som satan. Men vi grillade Maschmallows så det gick bra ändå! Annars umgåddes jag mest med Staffan. Åkte tillbax hit i onsdags. Bussresan var inte helt angenäm...satt på solsidan o de va asvarmt o så satt det ett gäng kacklande kärringar bakom mig. En av de var inte helt normal, hon tyckte att busschauffören uttryckte sig otydligt när han sa "Nästa Norrköping". Eftersom vi redan var i Norrköping borde han då enligt henne säga "Nu är vi i norrköping". Ja tänk vad världen skulle bli bättre om han hade sagt just så...då hade ju alla de som satt och undrade ifall vi verkligen var i Norrköping sluppit oroa sig. Det enda positiva med resan var att den kostade 69 kr!

Imorn blire tjejmiddag hos Lina. Återkommer med skvaller från den sen! Adios!


Kommentarer
Postat av: Sis

Hoppas du inte tog illa upp av tantliknelsen, ja tycker det är jätte sött med tantungdomar, kan du inte bli en moraltant också? Ohh ja kan se dig framförmig! det vore verkligen sweet!
Nu ska ja åka och boxas och bli boxad på, galet!
Aoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback