Dålig bloggare

Jaa det är väl bara att erkänna: jag är en dålig bloggare! Vet inte varför jag tycker det är så krångligt. Har ju varit medlem på diverse olika communitys sen man lärde sig chatta nån gång på högstadiet. Ska försöka lära mig hur man lägger upp bilder, de blir nog roligare då. Om internetfobikern Annagalenpanna kan så borde ja nog kunna också. Apropå Anna så hände något som var både hysteriskt roligt och ytterst pinsamt idag när vi hade handledning för uppsatsen. Hon är ju diabetiker o måste äta på bestämda tider så mitt i alltihop drar hon fram ett oskalat ägg och KNÄCKER DET MOT SOFIAS SKRIVBORD!!! HAHAHAHA!! Skrattar fortfarande!

I lördags var vi på middag hos Lina o de va mycket trevligt. Fick väldigt god mat, vin o minttu-shots. Denna kombination fick dock Lina att tillbringa väldigt lång tid på toaletten senare på kvällen så jag o Anna började undra om hon hade somnat...

Nu är det ett faktum att min mp3-spelare inte riktigt tålde att bada i köttfärssås...synd, den har varit trevlig. Eller sådär egentligen...ganska mycket strul...fast jag är ändå impad att den överlevde drinken som Kalle tappade i min väska.

Saknar hästarna. Här kommer en bild på en av mina gamla hoppepållar, fina Chameu...aka kamelen...
image2

Titta va fint de blev! Nu kommer mina bloggar enbart bestå av bilder!! Wehooo!'

Bara för de måste ja lägga in några fler, kanske något omotiverade!

Här är jag och min söta lillasyster...på den tiden var vi naturligt kritvita i håret...De röda plastmuggarna används fortfarande flitigt av mamma o pappa.

image3

Bäst ja lägger upp de här nu så de inte försvinner o ja måste göra om allt...See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt... Men jag vil ha några fula bilder med!

Nu ska jag till sjukhuset, sen ringer jag dig....

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback