Run Linda, run!

Idag har jag gjort nåt som jag inte har gjort på ungefär 1½ år...Jga har varit ute o sprungit!! Av två anledningar:
1. Jag hade sagt till Staffan att jag skulle det men det trodde han inte på (ja, ni förstår själva att jag var tvungen att motbevisa).
2. Jag råkade se min rumpa rakt bakifrån i en provhytt...(lägg till resten själva).

Idag har jag varit duktig...folk påstår ju att jag shoppar för mycket. Men idag provade jag en klänning som var både fin och satt bra men jag tänkte, näe jag har ju så många klänningar o kjolar nu så jag köpte den inte. För att fira mitt mogna beslut köpte jag ett par byxor och ett par skor.

Imorgon ska jag börja skriva på B-uppsatsen...känns lite motsträvigt. Skulle helst bara vilja ligga i soffan o mysa men nån gång måste man väl börja. På söndag ska jag o Anna hårdköra hela dagen.

Har inga bilder som passra in i detta inlägg...Skulle kunna göra som Anna o ta kort på alla prylar jag köpt, men det orkar jag faktiskt inte.

Det luktar konstigt i min lägenhet. Anledning: en väska i nåt skumt plastmaterial som följde med paketet med Sol-prylar från Yves Rocher...Men den var fin!

Nu ska jag sova.. Gooooonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback