Skitdag

Idag har nog allt gått fel...Började med att jag vaknade sent, vilket iofs var skönt men inte särskilt positivt för studierna. Sen var tanken att jag skulle börja skriva om kåserier, eller krönikor som är det vår uppsats ska handla om. Men sen insåg jag att vi behövde mer litteratur o den fanns bara på bibblan i skolan så det var bara att pallra sig iväg dit. Halvvägs ner till busshållspatsen insåg jag att jag glömt busskortet hemma. Så då fick jag vända tillbaks. Väl hemma kom jag på att det nog var bäst att äta lunch innan jag åkte. Så typ en timma senare gjorde jag ett nytt försök. Den hör gången kom jag till busshållsplatsen innan jag kom på att mitt busskort gick ut igår. Eftersom jag inte hade några kontanter fick jag traska iväg till centrum o fylla på busskortet innan jag kunde åka till skolan.
När jag där skulle leta upp de böcker jag så ordentligt hade sökt upp hemifrån var de borta! Varken jag eller bibliotikarien kunde hitta de så antagligen hade nån precis snott de...det enda jag fick tag i var 2 tidskrifter som jag betvivlar att vi kommer ha nån nytta av. Jag kände en viss form av irritation när jag åkte hemåt.

Har inte blivit mycket annat gjort. Har lagat min favoriträtt, kyckling med paneng red curry o nudlar...mmmm....annars består min fredagkväll av Talang 2007, Sverige skrattar & ler och Catherine Tate Show. Det sista är iaf väldigt kul...nu ska jag nog testa en ny smakupplevelse, ostbågar och grönt te...

Imorrn m å s t e jag gå upp tidigt så jag får ihop iaf 3 sidor...sen på kvällen blire schlagerkväll hos Kusin Vitamin. Ska bli trevligt, kusin nr 2 o faster är oxå på besök.

Här kommer en bild på mina två söta vänner Catherine aka latrin o Sara aka...tikkis! Saknar er väldigt mycket!








Här skulle bilden vara men eftersom detta är en skitblogg så funkar det inte att lägga upp bilder nu...my day is completed...

Kommentarer
Postat av: Anna

hoho...hoppas du är laddad inför en riktigt rolig dag imorn då... skriva så svetten rinner är det som gäller.

Kram

Postat av: Anonym

JObbigt!! hehe

2007-05-16 @ 19:19:18
Postat av: Anna

kom igen då! Uppdatera!
Fajitas imorn?

2007-05-21 @ 22:08:27
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback