Brööööl

Jag har verkligen ingen karaktär över huvudtaget. Har knappt gjort ett skit på uppsatsen på hela veckan. Men det ordnar sig. Igår klippte jag mig och det blev bra, dock är mitt hår mycket tunnare nu efter att hon fick gå lös med saxen. Hon var även den mest hårdhänta frisör jag nåsin stött på. Mitt hår är inte gjort för att slita i med kammen när det är jätteblött. *ajajaj* Sen brände hon hårbotten med fönen så jag trodde halva kalufsen skulle lossna. "Säg till om jag är för hårdhänt"..........."mmmmaaaaaaaaaaaj!".

På kvällen var jag i stan o käkade middag med David. Det var mycket trevligt. Kändes verkligen att det gått aaaalldeles för lång tid sen vi sågs. Vi knatade runt halva stan innan vi hittade en restaurang som inte var proppfull. Tills sist hamnade vi på nåt danskt jättemysigt ställe vid rådmansgatan. David åt blodigt kött och jag åt kyckling med wokgrönsaker och skumma nudlar. Helt okej men vinet var godast. Har nog fallit dit på rödvin tror jag. Sen drack vi kaffe o te och jag fick 3 tepåsar varav jag smugglade ner två i väskan. David skämdes inte alls. 

image118
Observera att David har en liiiten liten partyhatt på huvudet

Idag har jag börjat packa ner lite kläder o sånt som ska med hem imorrn. Det är konstigt för varje gång jag ska tillbaka till Linköping så har jag typ dubbelt så mycket packning som när jag kom hem. Det är ÖB´s fel. Har varit där 2 ggr o handlat mycket saker. Godis, tandkräm, godis, sköljmedel, godis o handtvål. Tur man åker bil. Snart ska jag äta lunch innan jag och syster beger oss mot stan. Jag ska hämta böcker på bibblan och ta en tur på SOUK. Tycker lite synd om syster för att jag varit så jobbig i 2 veckor.  Citat hämtat från hennes blogg:

"De här två veckorna av systerlig visit har varit väldigt givande för att förstå min systers situation hemma i Linköping. De måste va väldigt folktomma och tysta för under dessa två veckor har jag:

- Haft konstant ljud omkring mig iform av hysteriskt hummande, brölande, frustande å gud vet allt.

- Haft ett plåster i arslet

- Insett hur min syster planerar sina måltider efter dåliga TV-program...t.ex så blev hon förkrossad när våra bröd inte skulle vara klara lagom till "Nanny" började. Det går utför syster!

- Insett att jag nog aldrig kommer kunna köpa ett klädesplagg utan att behöva berätta vart ja köpt det i resten av mitt liv....


men dock...Linda, du är bäst! För du är ju min syster! Min riktiga!"


Jaa, jag ber om ursäkt för att jag har låtit så mycket. Men man får ju passa på att låta när det väl är nån som hör en.
Nu håller ja på o tvättar o dammsuger. Samtidigt som jag skriver, jag looovar! Blir irriterad på att min chef inte svarar i luren. I need my cash!

Kommentarer
Postat av: Helena

DU FÅR LÅTA! Bara du inte gör det till en sån överdrift och painar mig i asset! PUSS

2007-11-10 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback