Ansiktsbok

Jag är lite arg för att vi tvingas göra en facebook-sida i skolan. Jag är militant antifacebook och vill verkligen inte lära mig. Har ju tillräckligt att hinna med bloggen. Så ni som jag lagt till på min oerhört informativa sida behöver inte engagera er för mycket för jag kommer lägga ner skiten efter seminariet i övermorgon! Så det så!
Idag hade vi butchen som behandlade mig och Anna som högstadieelever i våras bara för att vi råkade prata om inte det som föreläsningen handlade om. Men hon var snällare idag, fast hon sa att hon kände igen mig men hon kom nog inte ihåg varför.

I fredags var Kusin här och åt middag, den alltid lika underbara laxsoppan och vitlöksbröd. Till efterrätt åt vi daimglass (mm), texaspecanglass (mmm) och mangosorbet (mmmmmmm) och drack te. Jag tvingade i Kusin en kopp chaite. Tror hon uppskattade den. Vi tittade på Idol och kom fram till att vi inte ville ha med Knut, även fast det låter sjukt kul när Gynning säger hans namn. Sen tittade vi på Heartbreak Hotel. Det var roligt.

I lördags var jag turist i Norrköping hos Lina. Det var kulturnatt men det märktes inte mycket av. Först åt vi jättegod middag hos Lina bestående av tandoorikyckling. Se drack vi drinkar och vin. Och blev fulla. Jon som oxå var med åkte in till stan i förväg för att kolla på nåt band. Jag och Lina som inte uppskattar syntmusik stannade hemma eftersom vi ansåg att vi inte uppnått rätt alkoholhalt än.


image91
Den här drinken var grymt god! Gjord på typ kokosmjölk, ananasjuice, sprit o sprite! Mmm!

image92
Lina visar prov på den kvinnliga simultankapaciteten!

image93
Så hääär glada var vi!

image94
Jon kom till sist över att Lina strukit sönder hans bästa skjorta! Det tog bara fem timmar.

image95
Siamesiska trillingar?

image96
Lina shakade loss på Palace!

Ett plus till den söta pojken som förgyllde kvällen med att göra "raketen" med mig (den som man gör på julgransplundringar, inget snuskigt!!).
Ett minus till samma kille som två dagar senare kommer på att han inte kan träffa mig igen eftersom han "träffar någon och det börjar bli ganska seriöst så det passar sig inte tyvärr". ÖPÖH? Vad är det som får killar att bete sig på detta irrationella sätt? Om man träffar någon ger man väl inte ut sitt nr till nån annan? Suck...för att citera fucking åmål: "jag ska bli celibat".......eller näe...det blir ju så tråkigt då...

Aja, nu sitter jag iaf här och försöker förstå mig på facebook...imorrn ska jag visst göra en multimodal analys på någons sida. Hm...det blir...kul...Förra veckan konstaterades även att min intervjuteknik suger. Intervjuade Kusin om hennes internetvanor och det blev en...kort intervju...men jag la bara till en mening i efterhand=) Kristin, don´t worry, det var inget särskilt, inget du inte kan stå för hehe...

Nu ska jag laga min supergoda kycklinggryta med saffran o kanel!


Kommentarer
Postat av: Lina

Trevligt värre va det! förutom en del incidenter! haha.. Konstig kväll, men rolig! Var e bilden där du ser så full ut då?! bara jag som får roa folket! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback