GRATTIS LOLLO

Idag vill jag gratulera min vän Lollo som fyller 23 år! Har letat, letat och letat som fan efter en bild på henne men kunde inte hitta en enda. Vilket är väldigt konstigt eftersom jag har väldigt många bilder på Lollo, men de måste allihop vara på datorn hemma och i mina fotoalbum som är kvar hemma. Detta känns som ett stort nederlag, men här är iaf en mental bild av vad jag skulle vilja ge dig idag! STORT grattis!!

image107image108 Ser smarrigt ut va?


I mitt letande hittade jag väldigt många gamla bilder som jag inte sett på länge, bland annat den här:


image109

Förutom mitt skumma ansiktsuttryck så undrar jag: HUR I HELVETE KUNDE JAG KLIPPA AV MIG MITT LÅNGA HÅR? Till alla som fanns i min närhet: HUR I HELVETE KUNDE NI LÅTA DET SKE?? *gråter*
Kommer ta typ 2 år till innan det har uppnått samma längd igen...Och jag har precis börjat bli kompis med mitt hårmaterial, och insett fördelarna med tjockt hår...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nämen man tackar!
Himla tur att du inte hade någon bild på mig då :D Risken är ju att den hade varit några år gammal, å det är ingen fördel!

Å angående ditt långa hår, så tycker jag att det är fint. Men det är kalasfint så som du har det nu, speciellt nästa bild på dig i bloggen!

2007-10-23 @ 10:04:20
Postat av: Linda

Awww! Tack=)

Postat av: Helena

määäh...du har ju finnemangsigt hår nu med!
va inte så kräsen!
själv har ja assnyggt hår..eh eh..haha!
vet du..ja vå¨gar inte spruta nässpray för man kan bli beroende å näsan kanske aldrig återhämtar sig!
ve & fasa!

2007-10-23 @ 21:31:00
Postat av: Helena

det är du bra att du är så ödmjuk om ditt skrdskoåkande gentemot de andra inte fullt så talangfulla...å ja..globen klår hovet med...hästlängder...haah

2007-10-26 @ 13:30:45
Postat av: Lollo

Nytt inlägg!! ;)

2007-10-30 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback