Gud älskar dig...not!

Sitter i skolan och stör mig på att det står Gud älskar dig under föregående inlägg...vaffo? Blä! Ska snart ha kursexamination och redovisning av avhandlingsrecension...blä igen. Klockan 15.00 är jag fri! Ända tills kl 13.00 på måndag då nästa kurs drar igång. Mitt internet funkar inte hemma så därför har det varit lite fattigt på bloggfronten.
Imorrn räknar ja med att få fajitas av Anna, ok?

 Åh va ja vill att den här dan ska ta slut...förkyld e ja oxå! Igår blev det korsdrag när jag öppnade ytterdörren för fönstret va öppet. Det resulterade i att en stycke blomkruka föll ner på min inte längre så vita matta och gick sönder...kul kul...precis va ja behövde. Måste verkligen städa imorrn. Fy va äcklig min lya e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback