Grattis, syster!

Vill först bara gratulera min grymma syster som tog körkort i fredags på första försöket! *yey* Fick vara med på självaste premiärturen när hon kom och hämtade mig vid pendeln i fredags. Jag fick nämligen ett ryck av hemlängtan och bestämde mig för att åka hem. Det var skönt att komma hem, hade troligtvis haft en mycket ensam och tråkig helg i Linköping annars. Igår åkte hela familjen Eriksson till Farsta centrum. Det var aslänge sen vi åkte nånstans allihop sådär. För att göra det hela lite roligare fick mamma och pappa sitta i baksätet. Där satt de som två söta medelålders plus.  I veckan har jag varit lite sjuk, är fortfarande förkyld och drabbades av  spänningshuvudvärk eller nåt liknande nyss. Ska åka tillbaka till Linkan ikväll. Föreläsning imorrn som jag måste gå på eftersom jag skolkade i veckan.

I fredags klippte jag mig och gjorde slingor. Det tog 2½ timme fast de var två stycken som höll på. Men det blev jättefint! Fick även besked om tentan och jag klarade den. Puh! Så himla skönt att slippa göra omtenta. Just nu kan jag knappt bärga mig tills jag får flytta. Inte så att jag längtar bort från Linköping, utan mer att jag längtar hem...öh...det där lät ju begripligt...

Igår gick jag och syster en promenad. På vägen gick vi till Konsum och hälsade på Jenny och köpte glass. Åt lakritspucken, den va god! Olle hade blivit asfet, haha! Jenny påstår att han har en tumör i magen. En fett-tumör möjligtvis...

Tjopp och hej!
PS: det här var ett tråkigt inlägg. jag ber så mycket om ursäkt för detta och hoppas på eder förståelse, har är trots allt lite sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback