3 days to go

Idag har jag jobbat. Det har varit ok. Anders lyfte av alla mina grönsaker från pallarna, det var verkligen snällt av honom! Jag tyckte att han skulle göra det till en vana. Det tyckte inte han.
Dagens kap: Ett 3-pack micropopcorn och ett paket ceylonte med trasig förpackning.


Igår var jag först hos Anna och Stefan. Där blev jag bjuden på lunch, rödspättafileer med potte och remoladsås. Jättegott! Sen gick vi en promenad. Jag bar Samuel i bärselen hela vägen. Det var mysigt. Vi gick till klubbhuset vid golfbanan och åt en våffla. Smaskens! Sen åkte jag och mötte David på gullmars. Vi gjorde lasagne till middag. Den blev ganska god. Till efterrätt blev det....*trumvirvel*...Ben&Jerrys-glass. Vi tävlade i pistagenötsskalskastning. Vi kastade från min balkongdörr ner i brunnen på gatan. Jag vann. På riktigt faktiskt. Det var jag glad över eftersom jag vanligtvis suger i alla sporter där man ska kasta eller pricka något.

På lördag åker vi!! Jag måste packa. jag har inget att packa i. Piffy har fått urinprove på halsen o får inte dricka alkohål förrän på tisdag. Det är ju lite tråkigt. Men får väl gå ändå. Hon har även köpt högtalare till sin I-pod. Det var ett bra köp tycker jag.

Isak II har vuxit nåt helt enormt. Han är typ en halvmeter nu o har fått typ grässtrån som krullar sig...skägg?

Har inga bilder att bjuda på idag så jag hoppas alla överlever utan.

Kommentarer
Postat av: Urinprove

A men coop-femkampen är du bra på också, så lite kass(t)arm har du nog, piddelipom!

Idag har jag beklagat mig för Maria om min kassa jobbsituation! Men om 3 dagar är det över för alltid! Då ska vi flyga planet å bada! Ping!

Hur gör vi med sminkremovers å pads and shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback