Fiskar lite empati

Har jobbat 16-21 idag...asskönt med en låååång sovmorgon men segt att stänga. Har inte gjort det sen typ april...får alltid jobba morgonpasset annars men nu hade jag bytt med Natta. När jag satt där i kassan och den sista kunden kom några minuter över nio *dödsstraff* så insåg jag att om 11 timmar ska jag vara där igen, då tyckte jag extremt synd om mig själv. Och när jag skulle byta av Jonas i kassan och precis har satt mig så inser jag att jag precis gjort ett fruktansvärt misstag! Bajstanten stod nämligen som nr 2 i kön! Hade jag sett henne så hade jag hittat på en ursäkt för att inte sätta mig i kassan...Men nu fanns det ingen återvändo. Hon hade inte bajsat på sig men luktade inte direkt nyponros heller...usch, hon är så äcklig! Nu kan jag se fram emot 5 dagars jobb. Men jag är inte bitter...nejdå! Jag skulle bara vilja ha en ledig vecka till att hitta på roliga saker här hemma...Och alla kompisar ska ju också vara lediga såklart!

Den här affischen köpte jag på Corsica. Tycker den är grymt snygg! Det roliga var att mamma hade köpt exakt samma när hon var 18 år. men den finns inte kvar! tur det, då hade jag ju känt att jag kastade 15 Euro i sjön.


Kommentarer
Postat av: Lina

vad fiiin affisch!!men låter mindre kul med bajstanten.. hihi..stackare som får jobba.. idag hade jag min första skoldag o det var trevligt! men det verkar som om vi kommer få mkt att göra denna terminen! (också).. snart så måste jag komma o hälsa på!! men vill komma iordning i lgh först .. o så ska vi till 99% ha inflyttningsfest sen o då MÅSTE du komma! kram kram

Postat av: Helena

morgonpasset på konsum. Du kan starta radiokanal tycker jag. Direktrapport från butiken. affärside och mediahype written all over it!! God damn!

Ja vill inte gå till skolan!

2008-08-26 @ 10:10:21
URL: http://www.nogg.se/helly
Postat av: Anna

Vi vill höra om resan och se bilder!



Kram!

2008-08-28 @ 09:46:11
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback