Grisen Olle

Jag har just hittat en berättelse som jag och min goda vän Anne knåpade ihop en dag när vi hade tråkigt. Jag tror vi var lite mentalt störda vid tillfället.

Grisen Olle

Av Linda och Anne

Kapitel 1.

Grisen Olle satt på en parkbänk och tittade ner på sina fötter. Han hade lort mellan klövarna, vilket inte var så konstigt, han var ju en gris. Plötsligt träffades han i huvet av en fågelskit. Den var vit o brun, som fågelskitar brukar vara. Dessutom luktade den konstigt, den luktade liksom bajs. Olle petade lite i bajset med den vänstra framklöven. Sedan torkade han av sig på parkbänken och tänkte:

- Egentligen borde inte såna få flyga fritt, dom skiter ju på folk. Jag tror jag tar och går hem till Limit Berra.


Kapitel 2.

När Olle kom hem till Limit Berra blev han väldigt förvånad, för Limit Berra han gick omkring i tjejkläder.

- Vafan gör du? sa Olle upprört.

- Vaddå? sa Limit Berra.

- Ja, du har ju såna där tjeeejkläder på dig...Varför det för?

- Jo, sa Limit Berra. Jag tänkte prova på att vara transa ett tag. Vad tycker du om det??

- DITT JÄVLA ÄCKEL, skrek Olle och kastade en amöba på Limit Berras ena sockeplast.

För han hade ju homofobi och tyckte att Limit Berra var riktigt äcklig.

-Nu går jag hem och äter en chokladboll! skrek Olle och smällde igen dörren efter sig.


Kapitel 3.

När Olle kom  hem till sin lägenhet fann han sin inneboende, en schizofren tvåbent giraff vid namn Greger, sittandes på vardagsrumsgolvet.

- Varför sitter du där för? sa Olle.

- Näe...

- Men vad är det? Du gråter ju!

- Jag har fått HIV.

- Jaha, då får du inte bo här längre. Det är bäst att du flyttar nu, du kan smitta. Hej då!

Sedan gick Olle in i köket för att ta sig sin chokladboll. Två chocker på samma dag, det var bara för mycket. Och nu kom den tredje. Det enda som fanns kvar i kylskåpet var en skalad selleriplanta.

- Fy fan!! Nu har den där jävla aidsade giraffen ätit upp mina chokladbollar också. Jag blir så lack på allting!

Plötsligt ringde telefonen...


Kapitel 4.

RING RING!!

- Ja vad är det? svarade Olle surt i telefonen.

- Min pappa slår mig, svarade en lite snyftande flickröst i andra änden.

- Jaha, och vafan tycker du att jag ska göra åt det då?

- Men i skolan sa dom att man kunde ringa till BRIS om man ville prata om sina problem.

- Du ska ringa till BRIS, inte GRIS för i helvette ditt jävla miffo!!!

Sen la Olle på luren och gick ut i vardagsrummet. Han tänkte skrika lite på sin aidsade fd. inneboende. Han var fortfarande väldigt upprörd för det där med chokladbollarna. Men Greger hade redan lämnat lägenheten. Det enda som tydde på att han någonsin varit där, var en hög med grönaktigt giraffbajs.

- Ska jag behöva städa efter den jäveln också, sa Olle och suckade uppgivet.



Kapitel 5.

På kvällen kände sig Olle rätt deppig så han gick ut på krogen. Han trodde att han hade gått till ett vanligt ställe, men det skulle senare visa sig att det var en gay-klubb.

- Vad mycket killar det är här, tänkte Olle. Men även några riktigt läckra puddingar. Olle satte sig i baren och tog några öl. Efter några timmar hade han  blivit något berusad. Så berusad att han knappt kunde stå på klövarna. Dessutom hade han tappat synen på ena ögat. Då kom det fram en riktig superpuma till honom och sa:

- Tjena snygging, har du lust att hänga med hem?

- Javisst för fan, sa Olle sluddrigt.

Dom gick därifrån, Olle något vinglig. Vad Olle inte visste var att superpuman inte var någon mindre än hans kompis Limit Berra, som ville ge igen för att Olle kallat honom äckel.


Kapitel 6.

I detta kapitel befinner sig Olle och Limit Berra hemma hos Limit Berra. Men eftersom vi inte känner för att beskriva gris-gaysex så får ni själva fantisera om ni nu vill det era perversa jävlar!


Kapitel 7.

Morgonen efter tänkte Olle:

" Fy fan, här ser det ju typ ut som hemma hos Limit Berra. Samma säng, samma tapeter, samma matta på golvet, samma foto på mig och Limit Berra. Åh, herregud!!! Jag spyr!" Och så spydde han. En stor platt pizza på golvet. Den luktade. Spya luktade den. Väldigt mycket spya.

- E ru helt dum i huvet? skrek Olle.

- Jaa...sa Limit Berra.

- Fattar du vad som händer om det här kommer ut?

- Jaa, sa Limit Berra på sitt nya gayiga vis. Men det här är en hemlighet mellan dig och mig.


Kapitel 8.

När Olle släpade sig hem från Limit Berra den förmiddagen hade han mycket att tänka på. Jag ska aldrig mer mobba nån för att han är gay. Det kan sluta med att vi har sex och det vill jag ju inte.


Das Rövende


Kommentarer
Postat av: Anne

nejnejnej linda! hjälp ta bort den! Den representerar för mig samma sak som de där skorna du önskar inte fanns... gaaah!!

2008-02-04 @ 22:03:48
Postat av: Brööli

haha!! fy fan vad ruuligt!!
bra jobbat sis!

2008-02-05 @ 21:05:17
Postat av: Anna

hahahahahahaha... det känns som om ni gillar bajs och kräks. Eller är jag helt fel ute då?

Postat av: Anne

Alltså... jag överväger att skriva över rättigheterna på denna lilla snutt till dig. Hmm...du kan väl iaf påpeka att det var en massa år sen den skrevs =) alternativt få vi göra en omarbetad version. Jag är hemskt dålig på att inte vara pk.

2008-02-06 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback