Gott nytt år

Igår var det som bekant nyår, med allt vad det innebär. Kvällen inleddes med fancy dinner hos Cathrine. När jag anledde var middagsförberedelserna redan i full gång. Jag vet inte varför men jag fick inte hjälpa till. Så jag stod mest och tittade på och kom med glada tillrop och vaktade chipsskålen. Jag tog även på mig rollen som fotograf.

image219

image220
Chris blandade margaritas...det var ganska odrickbara, mest pga saltet på kanten...Catrine påstod att det skulle vara så men jag är ganska säker på att socker hade varit bättre.

image221
Sara

image222
Chris & Cathrine

image223
Middagen bestod av toast med kräftstjärtar, avokado o nån god röra till förrätt. Varmrätten var oxfile´med potatisgratäng och sallad. Till efterrätt pannacotta med mango och ananas. Fint så det förslår! Och jävligt gott!

image224
Det var jättekul att träffa Cissi igen!

image225

image226
Glada gänget! Efter middagen åkte vi på fest i Gubbängen. Tog en jävla tid att hitta, särskilt med Kalle som navigatör. Men vi hann dit innan 12-slaget iaf!

image227

image229
Sofie och Sanna

image230
Christian gör sin bästa funderarmin. Han kom med grova anklagelser mot mig. Bland annat att jag på midsommar för x antal år sedan hade stulit en ketchupflaska av honom och att jag fixat så han bröt nacken när vi gungade gungbräda. Till mitt försvar vill jag säga att jag minsann lämnade tillbaka ketchupen dagen efter (som dessutom var utgånget datum på) och att han överdrev sina skador efter gungturen en aning. Men det måste ha tagit hårt på honom eftersom dessa anklagelser inte kommit förrän nu. Han hämnades dock med att sitta och snärta mig och Sara på armen i ungefär en halvtimme. Smärtsamt!

Nu längtar jag tills om en vecka. Då är uppsatsen inlämnad och klar! *Weeee*

Kommentarer
Postat av: Sara

finfina kort du tog gumman...och vadå inte fick hjälpa till med maten? glada tillrop var tillräckligt med hjälp!hahhaa! nä då...du va såå duktig så ;)

2008-01-02 @ 00:59:12
Postat av: .dE

Det SKA vara salt... Det var bara det jag ville säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback