Mot Linköping vi styr vår kosa

Imorrn åker ja o Piffy till Linkan för att avlägsna alla dammråttor och annat guck från min lägenhet. Det ska bli kul om man bortser från själva städningen. Vi ska lyssna på fulskivor i bilen som  GES och Ace of Base. Efter städningen ska vi först hälsa på Lejla en sista gång och sen ska vi till stan en sväng och äta Bosseglass. Det blir nog tre kulor. Kommer verkligen sakna världens godaste glass.

Redogörelse med bilder kommer en annan dag. Godnatt.

PS: alla som vill är hjärtligt välkomna hem till mig för att äta glass, hela frysen är typ full eftersom vi haft fryshaveri på konsum. jag har allt från marsglass och dumleglass till ben&jerrys.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Me loves icecream!

2008-06-23 @ 22:07:53
Postat av: Sara

oh oh oh...ben&jerry. I'll be there Linda. så spara på den...helst om du har den där me kakdeg i ;) hehe. och självklart är det DU och inte glassen som lockar mest :) såg vad som om att träffas imorgon eller torsdag? kram

Postat av: Anna

JAG VILL HA GLASS PÅ FREDAG!!!!

2008-06-24 @ 19:38:25
Postat av: .dE

ooooooiiii räkna med mig! Fast det visste du ju redan. Nu sitter jag på tuben på väg för att se kent + thåström! Ha en superglassig helg! :)

2008-06-28 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback