underbara lediga helg

Det är så underbart att vara ledig! vaknade vid 8 och tyckte att ja, jag är utsövd och det är nog dags att vakna till. Jag trodde nämligen att klockan var 9, jag har tydligen inte lärt mig klockan än. Men jag låg och drog mig och tittade ut på  snöfallet tills magen började ropa frukost. Åt en mysfrukost och bläddrade i lite postorderkataloger.


Utsikten från mitt vardagsrum

Snart ska jag bege mig till centrum. Målet är en ny kalender (helst en rosa), lite julklappar, flourtabletter och kanske nåt fint från marias affär. Tror det blir en familjehelg, orkar inte riktigt vara sådär supersocial, förra helgen hade jag typ sällskap konstant, vilket iofs var jättetrevligt men ibland behöver man bara vara för sig själv.

Är typ assugen på att börja julpynta men det får man nog vänta med en vecka...har köpt en jättefin julstjärna. Blev dock lite sur när jag insåg att man varken fick med sladd eller lampa. Man kan ju tycka att jag borde fattat det av den platta formen på förpackningen...men men...pappa har lovat kirra biffen, som vanligt! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback