Ledig dag

Först kommer lite bilder från tjejmiddagen hos Carro i fredags.











Jaa, det var det...

Har en tid gått och mått skit på jobbet pga av att jag blivit tvingad att bära en extremt ful  grön scarf. Min chef har blivit hårdare med klädreglerna och detta har gått ut över mitt psykiska välbefinnande. Det spelade ingen roll hur mycket jag bönade och bad att få slippa eller påpekade vilken säkerhetsrisk det innebär att ha på sig en sådan strypsnara, faktum kvarstod att vi MÅSTE ha de på oss. Det var heller ingen som trodde på mig när jag sa att jag blivit överfallen av en gubbe på vägen hem som skrek ge mig scarfen annars skjuter jag, eller att det blåste så mycket att den flög iväg. Jag frågade tillomed om de ville att jag skulle dö eftersom jag tvingades utsätta mig för detta. Detta genererade bara en massa frågande blickar och sneda leenden. Men skam den som ger sig! Efter mycket tjatande har jag nu fått en grön men dock mycket stilren slips att ha på mig. Såå mycket snyggare. Slutet gott, allting gott som man säger.

Idag ska ja träffa Sofia från min konstkurs. Ska bli jättekul då vi inte setts sen i början på juni. Vi ska troliftvis se Max Ernst på Moderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback