Semesterveckan lider mot sitt slut

Jaa, nu är det bara en dag kvar på semestern. Det känns förtäskigt! Men tur att jag har en vecka till i augusti oxå! I onsdags var jag i Farsta med anne på dan och undvek solen...det var faktiskt molnigt när vi bestämde oss för att åka. då köpte jag en schal, ett fotoalbum och en kakburk. Anne köpte en jättefin tunika. På kvällen skulle egentligen Maria kommit förbi men hon var tvungen att fixa med affären inför löningshelgen. Men det gjorde inget för David kom istället. Vi drack vin och sen tog vi årets första dopp. Det brukar ju vara varmt i vattnet när man badar på natten men icke sa nicke! Kallt som fan var det. Som tur var hade några grillat där innan o det fanns fortfarande lite glöd kvar så då kunde man värma sig på den. Man fick dock stå i väldigt obekväma ställningar för att få värmen på rätt kroppsdelar. Men det var väldigt mysigt att bada i månskenet. Imorrn ska vi bada på dagen som vanliga människor gör.


Det här bevisar ju iofs inte att vi faktiskt badade men jag har inga kort från själva badandet. Tit¨tar man noga ser man att jag är blöt i håret.

I torsdags hade jag middag med Anna, Malin och Carro. Det var jättetrevligt! Jag fick jättefina inflyttningspresenter, en flaska vin, en burk blåbärshonung, en rosendoftande tvål och en kokbok. Av Samuel fick jag lite kräks på mattan.


Snuttegull!


Mitt kök var tokvarmt så vi fick tränga ihop oss i soffan.


Efterrätten! den vita chokladen ska ju egentligen rivas tunt över hela men den var för varm så det blev klumpar istället. Men det blev gott ändå!

Nu ska jag bege mig hemåt. Har legat och stekt i trädgården hela dan. Börjar bli lite seg...ikväll blir det hermans med anne. blev inget igår med sara för hon blev tvungen att åka tidigare till skåne.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tre hela veckor semester kvar. Underbart. Vi får väl se när jag kan komma upp och hälsa på dig. Hoppas snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback