ÅRE I BILDER


McDonaldsfrulle




Får man tråkigt i bilen kan man alltid grimasera. Eller lyssna på Dr Bombay.


Framme i stugan












Fika med Bella i mystältet











Det viktigaste när man åker skidor är att man böjer på knäna...och att ha kul. Full fart!


Vill man slippa tårar när man skär lök rekommenderas skidglasögon starkt.






Radarparet Anton & Robin. Skål!






Natta gjorde mumsig varm choklad med minttu och mashmallows. Mmmm...




Afterski! Natta med sin pinkhink!


För att ta sig nerför backen sen fick man åka på stjärten. Det gick undan vill jag lova! Speciellt den kvällen vi hade stjärtlappar. Eller skitåk som det heter på norska.



Namnleken. Tror bestämt att jag vann. Jag var Björn Gustafsson



Paaaarty!




Så här ledsen blev jag när piggelinen gick av


Vackra Åre. Minus elledningarna.





Haha så jävla ful bild! Jag ramlade inte vill jag bara påpeka!


Gabbis trashade solglajjor gav upphov till mycket nöje



Fin middag på Fjällgården sista kvällen. Mums!



Jaa som ni kan se var det en sjukt kul och underbar vecka! Åre får 5 av 5 toasters. Kanonkul!

Kommentarer
Postat av: .dE

Nae fyfan va grymt :( Jag vill också...

2009-02-10 @ 09:38:41
Postat av: Natalu

HAHA jag kan inte sluta tycka att kortet på dig i backen är det roligaste ever..

TYNGDEN PÅ DALSKIDAN, ÄLSKLING.

hahaha

2009-02-10 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback