Jullov...typ...

Ja, nu är det julledigt. Eller kommer ju få fixa o trixa en del med uppsatsen. Var på handledning idag och fick väldigt positiv feedback så det kändes skitbra! På fredag åker jag hem. Kommer till centralen 15.00. Helena har lovat att möta mig. I natt vaknade jag av att jag låg med huvudet på golvet och fötterna i sängen. Det är inget jag rekommenderar. Det var mycket obekvämt och idag har jag haft ont i nacken hela dagen. Efter handledningen mötte ja Lina och Jon i stan. Vi gick till Berget och fikade. Eller jag åt en bakad potatis med skagenröra eftersom jag inte ätit nåt sen frukost. Sen drack jag en kopp te. Sen mådde jag sjukt illa.

Jag åkte hem o la mig i soffan. Efter ett tag gick det över. Då åt jag en fin middag bestående av 4 knäck och två koppar te. Sen har jag sorterat tvätt, ska tvätta imorrn. Och packa. Och städa. Och skriva lite på uppsatsen.

Ska inte jobba nånting har jag bestämt. Konsum får packa om köttfärsen utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback