My life is coming back to me

Ahh va skönt! Nu är b-uppsatsen nästan klar...lite finlir kvar bara till nästa torsdag...sen så ska jag ju kläcka ur mig en essä på 7 sidor om berättelser oxå men det ska nog gå bra. Får ta helgen till det. Om exakt 2 veckor e de sommarlooooooov! Ska bli så skönt. Dels att va ledig (nåja, ganska ledig iaf) o dels att flytta hem till alla mina nära o kära!

Saknar faktiskt Stockholm mer än ja trodde ja skulle göra, särskilt nu när det börjar bli varmt o härligt väder. Längtar efter att gå från medis längs götgatan o alla underbara affärer där (särskilt Heart Store o min o Helenas skivaffär som vi inte vet va den heter) förbi slussen o genom gamla stan o ta en glass där! Här finns visserligen Bosses Glassbar, eller Glasses Bossbar som den heter enligt Per o deras glass är underbar men det finns inte lika många sorter där. Bara för det måste ja lägga in lite sköna stockholmsbilder som ja tog förra sommaren...

image3

image4

image5

image6

Sen vill jag ta tillfället i akt och visa vilket otroligt medvetet litet barn jag var! Här visar jag redan som 3-åring prov på hur viktigt det är att skydda sig mot solens starka strålar! Dockan däremot brydde jag tydligen mig inte ett skvatt om ifall den fick hudcancer... Lägg även märke till hur fint mina korvben framträder under dessa hippa hotpants! Sörjer lite att dessa solglasögon inte finns kvar!

image7



En sista bild...titta o njut! och framförallt SKRATTA!!! tycker denna bild är så totalt störtskön! Jag var väldigt arg på den här festen...dock inte för att de två herrarna föredrog varandra framför mig!

image8

Nu ska jag fortsätta städa garderoben. Hade tänkt slänga en del kläder, framförallt t-shirtar som blivit för korta, men sen upptäckte jag att snygga som de är så funkar de med ett längre linne under!

Kommentarer
Postat av: Anne

haha...jag älskar det där kortet. sov inte alla tre i soffan sen? puss på're!

2007-05-25 @ 23:08:58
Postat av: Anna

härligt inlägg linda!
Lika härligt som vår intressanta uppsats om krönikor...
Laddar för Ming på torsdag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback