Helgens kändisspaning

Idag har jag varit inne i stan hela dagen. Åkte 10.53 hemifrån och kom hem 18.10. Åkte in själv och gick runt lite på Åhlens innan jag mötte upp syster som skrivit tenta. Vi gick först och fyllde på blodsockret på det mysiga cafeet på drottninggatan där man sitter i typ kungatronar. En tjej råglodde på Helena. Antingen var hon lesbisk eller så var hon bara allmänt modeintresserad. Syster är ju alltid så piff. Men hon glodde inte diskret direkt. Sen gick vi till PUB-huset för att titta på kläder till Helena. Men då fick jag ont i armarna av min tunga väska som innehöll en fet bok så jag åkte till bibblan och lämnade tillbaka den. Där såg jag en man som var två meter lång och hade lusekofta och en jättelång hals och ett litet huvud. Han såg rolig ut.

Sen åkte jag o mötte upp syster igen. Handlade lite smått och gott på Lagerhaus, bland annat ett ljus som luktar jul! Jul på burk med andra ord, som Madicken ville ha! Sen åkte vi hem. Eftersom mamma o pappa inte var hemma ikväll innebar det att vi fick sköta matlagningen själva, vilket inte kändes jättelockande efter att ha brottats med folk hela dagen så det slutade med att vi åt på McDånalds (med Å som Anna säger) i Handen. Det var gott.

Igår kom mamma hem och skröt om sina kändisspan. "Gissa vem som var på samma resturang som oss? Krister Henriksson...och igår såg jag Björn Skiffs i Handen"...*wow* Idag såg vi Carina Berg på Åhlens. Följde efter henne en stund. Hon hade fula stövlar på sig och dålig hy som Helena la märke till. Sen såg jag en kvinna med jätteful läpp-penna på sig så då var jag tvungen att följa efter henne ett tag.

Ääääntligen har Sam åkt ur Idol. Grymt trött på hans töntiga hattar och enformiga röstläge. Hoppas Andreas åker ut nästa vecka. Jag är inte ett dugg engagerad. Snart måste jag gå och lägga mig om jag ska orka jobba imorrn. Ska jobba 8-19 hela helgen. Blä! Jobbade igår med, det var okej. Bara 5 timmar. Imorrn blire 11 timmar. Fina pengar. Skönt att de har väktare nu oxå hela tiden efter alla rån. Imorrn ska ja jobba med Jenny (kul), Olle (mindre kul) och Jonas aka Kiss-å-fniss (mindre mindre kul). 

Ska försöka fota lite så det blir roligare blogg (eller glogg som min mosters sambo tror att det heter). Godnatt! Eller prushkij som det heter på ryska!







Det sista hittade jag på.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det heter väl MacDånalds? Eller?

Synd att du inte kom på maskeraden, det var sjukt roligt. Hoppas du har haft en trevlig vecka i Stockholm, din snobbiga jävel. Själv har jag kört skit och mekat med bilar, för det är sånt man gör i Mantorp.

Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback