Le onde

Snökaos ska de tydligen bli inatt. Mysigt. Måste dock gå ut imorrn o åka till skolan och hämta ett gäng böcker. Har lyckats få ihop typ 7 sidor på uppsatsen idag. Genom att klippa ur vissa delar ur metodtentan. Så egentligen har jag inte skrivit något alls idag. Men jag har läst en jävligt intressant(på riktigt!) bok om Effektiv visuell kommunikation. Så imorrn ska jag sätta mig och skriva en del o så får jag väl läsa lite mer på torsdag o skriva. Sen har jag halva fredan på mig innan syster anländer.

Sen kan vi väl konstatera att folk verkar ha blivit lika förvånade som varje år när snön kommer och skapar kaos på vägarna. Öpöööh!!? Det är vitt på marken...shit! Mitt meducin mot höst- o vinterdepressioner är kopiösa mängder te och levande ljus från morgon till kväll. Idag åt jag en av mina favoritluncher; nyponsoppa, honungste o en smörgås av grovt bröd med ägg- o avokadoröra med curry. MUMS! Den är så god!

Har hittat finaste musiken på nätet, Ludovico Einaudi- le monde. Vill ha musiken och noterna NU! Please kusin, bond street är en trevlig gata!

Planen är att gå upp halv 8 imorrn men om jag känner mig själv rätt kommer det troligtvis inte bli så. Vafan man ska sova mycket på vintern! Får väl sitta längre på eftermiddagen och skriva.

Nu har jag tre roliga helger framför mig. Den här helgen kommer syster, helgen efter är det utgång (äntligen!) och helgen efter det bär det av hemåt igen. På söndagen ska jag o Anna på Globen Horse Show. Kommer bli så kul, inte gått på flera år. Undrar om Servus fortfarande går shettislöpen.

Nu ska jag titta lite på TV o sen sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Är det Bo Bergström som srivit boken om effektiv visuell kommunikaiton?? Den har vi i skolan med! Han var o hade föreläsning förra veckan o gjort uppgifter med honom osv.. jäkligt kul! Blev bara lite nyfiken.. har ock inte läst boken ännu.. måste köpa den.. hihi

Postat av: Lina

jopp.. han kan nog en del.. men han var lite ego..hehe.. det han sa var lag liksom. Jag ska köpa boken när vi får pengar!:D

Längtar till partyt!!!

2007-11-14 @ 23:17:24
URL: http://www.linaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback