Taldyslexi

Yes nu är dan äntligen slut...och mitt internet funkar igen! Antar att det drabbades av en kortvarig form av mul och klövsjuka mellan tisdag och onsdag...Men nu är allt bra igen, vilket betyder att jag måste blogga. Eller måste och måste. Men det kan ju va trevligt för de som nån gång emellanåt får för sig att läsa min blogg men SOM VÄLDIGT SÄLLAN LYCKAS KLÄMMA UR SIG EN KOMMENTAR! <---------------------------------------------------OBS! PIK!

Jaha, lite seg eftermiddag och kväll har det varit. Kom hem vid kvart i fyra och åt lite rostat bröd och drack te. Gott! Sen städade jag hela lägenheten inklusive den fläckiga mattan som blev nästan som ny igen...eller näe det blev den inte men den är inte jordig längre iaf. Sen åt jag falukorv o mackaroner till middag. Mycket formidabelt stekta om jag får säga det själv! Sen har jag fördrivit tiden men att kolla på Vänner, Idol och lite av Efterlyst men sen kom jag på att mamma har sagt att juag inte får kolla på såna farliga program så då stängde jag av och satte mig här istället. Har pratat med Anne på msn...mycket trevligt. Sen diskade jag och sen var hon försvunnen så nu sitter jag här själv och väntar på att min varma choklad med apelsinsmak ska bli inte så varm så man kan dricka den...Jag har lagt märke till att jag vrider på meningar lite för ofta, helt omedvetet. Tror jag har nån form av taldyslexi. En mening som "Jag trodde inte vi hade sett den för så länge sen" får lixom en lite annan innebörd än "Jag trodde vi hade sett den för inte så länge sen".
Nu har det blivit skinn på min choklad...FAN! Hatar det, det är så äckligt. På mitt fritids fanns det en kille som kallades Markus Fläsk som åt upp skinnet och tyckte det var jättegott, så han fick alla andras skinn oxå! Vidrigt!

Nu är jag iaf ledig i tre underbara dagar! Imorrn ska jag till Tornby och handla lite mat och köpa en ny måttsats i stål på Ikea eftersom jag är så otroligt stark att jag lyckats ha av handtaget på 2 st dl-mått. Dum som jag var köpte jag ett likadant när det första gått sönder. Bara för att det var rött.

Jag saknar min lillasyster! Dumma unge som ska jobba på Skansen hela oktober. Nu ska jag leka lite med photoshop. I helgen ska jag fota h ö s t e n.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Linda! Det är Linda här. Vilken fin blogg du har! Tack Linda!

Postat av: Anne

Jag hade också folk på dagis som åt skinnet... och det va jäääätteäckligt. Själv har jag utvecklat ett knepigt förhållande till varm choklad efter det. Jag vaknade för en timma sen för att dumihuve-sopbilen var här och slängde med containrar, och inte behagade de att ställa tilbaka dem efter sig. jättekonstigt. trött!

2007-09-21 @ 07:37:59
Postat av: Syster

Meh! Ja har ju inte bytt ut dig mot nya systrar, men ja behöver systrar å du är inte här så då adopterade de mig lite..men du är ju bästa!!
Å ja röker inte...bara när ja är för full för att säga nej..å sånt kan ja behärska numera..

2007-09-21 @ 14:01:35
Postat av: Helena

DU KAN OCH SKA SE TRIPLETTES FRÅN BELLEVILLE!! :D

2007-09-23 @ 17:59:15
Postat av: Lina

Hehe..jag har också en måttsats i stål.. jobbigt att vara så stark..:D Kul det ska bli i helgen!! Party Party!

2007-09-24 @ 12:10:51
URL: http://linaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback