Annas födelsedagskalas

Igår begav sig Lina och jag till Mantorp för att fira Annas 25-årsdag. När vi är nästan framme ringer Anna och säger att vi får börja festen utan henne eftersom hon måste åka till sjukhuset med sin brutna hand som antagit en blå ton. Vi blir alltså insläppta i Annas nya lägenhet och får gå husesyn själva. Men det gick ju bra det med. Medan vi väntade festade vi loss på chips och dip och cocacola. Efter lite mer än en timme kom Anna och hennes syster Kristin tillbaka. Då kunde kalaset börja på riktigt. Efter ett tag anlände även lite fler gäster.

image299
Så här glad blev Anna när hon fick hugga in på den smarriga tårtan som Arvid bakat.

image300
Så här glad blev hon när hon fick en Kentposter.

image301
Vad vore en fest utan partyhattar?? Hanna, jag, Lina och Anna!

image302
Anna hittade dock snabbt ett annat användningsområde för hattarna....

image303
...vilket snabbt anammades av Kristin.
Även Arvid gick omkring hela kvällen med hatten på något helt annat ställe än huvudet.

Det var en mycket trevlig kväll! Vi spelade Den glade mytomanen som jag och Lina köpt till Anna. Det var så roligt att jag blev tvungen att köpa ett till mig själv idag. Hanna fick bland annat lära sig att asiater inte räknas som ett folkslag.

image304
Anna fick även sig själv i form av en docka. Det vill jag oxå ha!

Idag har jag köpt en hålslagare och en häftapparat. Nu ska det bli ordning på mina MKV-papper minsann. Just nu ligger de...ja lite överallt kan man väl säga. Ikväll ska jag till Sofia och äta middag och sedan gå ut. Det blir nog en höjdarkväll tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback