Bara några av senaste dagarnas händelser

Kärringjävel: hallå hallå den här benfria fläskkarren i bit som är på annons var ligger den? det finns ju bara sån där med ben i, det ska vara utan ben jag vill inte ha med ben o skit i!!
Jag: Öhh...den ligger där *pekar på den som ligger precis bredvid den som hon pekade på*
K: Jaa, du ser!
J: Öhh...jaaa?
K: Tack för hjälpen.

Efter hennes cp-konversation var jag så fruktansvärt arg så jag fick ett paket kakor av en leverantör. Då blev jag lite gladare. Sen blev jag lika arg igen när jag insåg att han inte prismärkt sitt jävla bröd....*grrr*

Anders: Den här löpsedeln skulle man ju kunna tro att den handlade om Olle...
På löpsedeln stod typ "jag tvingades bära på en död kropp". hahaha!

Det är så underbart att jobba, verkligen. Igår började det ösregna när ja skulle hem o jag hade inget paraply. Då kom Anders på att det låg massa kvarglömda på lagret så då fick jag ett assnyggt stort o robust ett så ja kom hem.

Igår åt vi bröllops/dopmiddag hemma. Gott som alltid. Vi började prata om att både pappa o Helena sover med duntäcke på sommaren, vilket är helt galet. Då sa pappa att han trodde dunet fungerade omvänt på sommaren "annars skulle ju gässen svettas ihjäl". hahaha! det var en väldigt rolig middag, vi satt och avslöjade massa bus vi hade gjort som barn, pallat äpplen, skjutsat på cykeln, slagits med stekpannor osv...

Idag har det som alla märkt öst ner hela dagen. Jag har städat o sen kom piffy och hjälpte mig med diverse pill. satte upp min stora tavla bland annat. skönt att få bort en massa skit från golvet. sen gjorde vi raggmunk och kollade på Djungelboken. Den är så bra, älskar elefanttruppen.

På fredag ska ja träffa Isak som är i stan över helgen. Ska bli jättekul, var ju ett tag sen. Sen på lördag är det den efterlängtade Winnerbäckkonserten. Kommer bli grymt bara vädret inte fuckar sig...är ju på zinkensdamms IP så man kommer ju bli sjöblöt om de regnar.

Imorrn jobbar ja till 19 igen...buhuu hatar dessa långa pass. så värdelöst. borde väl sova I gues....natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback