Mina lakan räddade

Ville bara säga att mangeln är återupplivad. vår fastighetsskötare roffe kom o slet loss mitt lakan och örngottet som var orsaken till stoppet och fastnandet med en hejdundrande våldsamhet! jag stod brevid och kom med glada tillropp och hejaklackssparkar.

Är så sjukt nöjd för att vi ska stänga 14 på julafton så jag hinner hem innan Kalle. Underbart!
I söndags var jag med natta o hennes lillsyster Wilma P Punkt och hennes kompis på skansens julmarknad. Det var mysigt men kallt. småttingarna köpte lite julklappar o brända mandlar. jag fotade och köpte te. vi åt även lunch och sen fick vi fika av emelie som blev helt förstörd över att vi hade betalat för lunchen.

Jag är en person som är väldigt känslig för lukter. Det kan vara till stora besvär på mitt jobb. Olika lukter som kan uppkomma under en dag är:
en stark bris av kycklingflott de dagar Olle är där
en hysterisk rakvattenslukt när "gubben som luktar apmycket rakvatten" är inne
när bajstanten är inne så luktar det....ja, många saker...
en läskig sjukhalstablettmintlukt när kemist-hypokondrikertanten som gör kräkljud och har vantar på sig jämt är inne
gammal gubbe/tant är en ganska frekvent lukt

Nu ska ja föra över pengar till nattalus för diverse saker....

PS: v 4 blire åre för hela slanten wehooooo!! kommer bli grymt! jag blir nästan lite avundsjuk på mig själv för hur kul vi ska ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Vilken fin order! Ja jag har väskan med, fast i svart och rätt. Underbar! Jag tror att du får grejerna imorn faktiskt. Vi har skickat dom idag! Kram Kram.



(kommer du till stan nån gång eller så?)

Postat av: Nattaplutt

ÅREÅREÅRE du och jag lindabus, det kan inte bli annat än bäst!

2008-12-21 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback