Ghing, ghing, ghingis khan

I fredags var jag ute med Lina och Jon. Först var vi hos Jon en stund, sen begav vi oss till HG i Ryd. Vi fick stå i kö i typ en halvtimme och det var inte nådigt. Hade ingen känsel i tårna sen. Men var jävligt glad att jag inte tagit kjol. I kön var det en kille som började sjunga på Mora träsk "Vi kommer till ett träsk, vi kan inte gå runt det" o jag ville ju inte vara sämre så jag stämde upp i skönsången. Sen sjöng vi alla möjliga barnlåtar, mestadels från barnprogram som Joelbitar, Trasdockorna, Ika i rutan mm...Jag och Lina gick även och sjöng på Ghingis Khan hela kvällen och gjorde nån dans som enligt Lina hette islamdansen...Den gick i princip ut på att klappa sig på huvvet samtidigt som man hoppade upp o ner. Sen dansade vi hela kvällen tills de stängde. Vi drack även en av de godaste drinkarna jag nånsin druckit, Banana skids. Smakade verkligen exakt som godisen.

Igår var vi hemma hos mig och lagade mat och tittade på melodifestivalen. Vi gjorde färs- och böngryta med pasta. Jag bakade även Paulins bröd, så jävla gott blev det. Till efterrätt åt vi glass, citron/laktrits och mangorippel. När melodifestivalen (som jag inte ens orkar kommentera) var slut tittade vi på Se upp för dårarna. Den är ganska kul. Vi har även börjat planera för en ny Ullaredresa! Den här gången tänkte vi åka bil, så man slipper kånka alla tunga kassar sen. Anna, ska du me? Vet att du vill...

I helgen har jag även inte pluggat. Bra gjort av mig. Tentan på fredag kommer gå galant!

Kommentarer
Postat av: Korv

Korven! Jag vill med till ullared om jag får. eller s kan vi åka med. Hagrid har varit där och hon kommer alltid hem med ett kvitto som är minst en meter långt och harry blir alltid galen på henne.
Idag rockar jag järnet. Nu m¨åste jag äta en färdigrätt som har blivit min nya favorit.
vi hörs.
Puss o kram KORV EN

2008-02-19 @ 13:55:46
Postat av: Linda

Neeeeej du kan inte mena att du äter dom där läskiga findus/dafgård? Jag tror vi kommer fylla bilen, men vi kan åka nån gång!! Haha, förra gången var mitt kvitto oxå typ 1m...=)

Postat av: Anna

jag följer självklart gärna med. men då tycker jag att vi ska åka typ en tisdag den 18 så att det är så lite folk som möjligt (man är ju rutinerad).

Ja, jag äter gärna klockan sex, men halv sju går för all del också bra.... Funkar det?

2008-02-19 @ 21:37:42
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Koeven

Jo det är precis det jag menar. helt fantastisk uppfinning.
Ja klart vi åker!!!!

2008-02-20 @ 11:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback