Blomvattning

Sitter inne på kontoret på jobbet o tycker lite synd om mig själv. Jag ska nämligen efter att ha jobbat 08-19 åka och vattna Jennys blommor. Det är väl inte hela världen om det inte vore för hennes ormar. Jag är som bekant livrädd för alla djur som inte är hästar eller fåglar (de sista hoppas jag iaf att jag inte är rädd för) och ormburen står precis bredvid altandörren. Med andra ord måste denna passeras på väg ut i trädgården. Jag hoppas att ingen av de har smitit. Jag sitter hursomhelst och samlar mod genom att dricka en kopp russian grey och äta en kärleksmums. Håll tummarna för att jag kommer därifrån levande.

Idag har det endast varit 2 personer som har ringt hit som egentligen ska till Coop Forum. Det måste vara något av ett rekord. Annars brukar ungefär varannat samtal vara felringning. Det roligaste är när folk frågar efter typ duschkabiner o så säger man att vi inte säljer såna, då blir de så ställda. För det är aldrig nån som fattar a´tt de har ringt fel när man svara i telefonen.

Usch, vad jag är tråkig som skriver om konsum. Men, thats my life for now.

Hörs imorrn om jag inte blir uppkäkad av Majsi eller Snaiki.

Kommentarer
Postat av: Sara

kom igen linda. va sjuk i helgen...host host ;) hehehe

Postat av: Piffily

Kan du inte gå utevägen till flowerpower då? Så du slipper snakesen! Ja hade vägrat! Fy fän för snakes!

Vårat paket från eleven kom idag så imorn ska ja till OKQ8 å hämta det. Sen svänger ja kanske förbi dig med dina stuff. U owe me dineros! Krims & Krams

2008-07-10 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback