Pirkkolurven på besök

Ikväll har mamma o pappa våra gamla grannar på besök. Pirkko brukar klippa pappa med jämna mellanrum och idag satt han ute i trädgårn och blev klippt. Vi andra satt och tittade på. Det var oerhört roande kan jag säga. Pirkko är nämligen totalt galen och kläcker ur sig helt hysteriska kommentarer. Håll andan! Blunda! Jamen titta så söt du blev! Andas! Roligast var när hon härma gulletussan.

Nu är ja ledig 3 dagar igen. Skönt! Har gett bort lite tider till Nathalie oxå de närmsta veckorna. Nu har min mobil kolavippen på riktigt. Jag ska få Nattas gamla, den e rosa. Tills vidare få ja nöja mig med syrrans gamla. den funkar iofs den med.

Imorrn måste jag få åka o bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback