Semester

Äntligen äntligen äntligen har jag oxå semester! Känns som alla omkring mig har haft semester aslänge, men nu har även jag det! Känns sååå skönt även om jag bara har en vecka nu. Har en i augusti sen oxå. Semestern började med att ja fick kånka hem 3 fulla kassar med varor från Konsum. Älskar att äta gratis=) Sen cyklade ja iväg hem till mamma o pappa. Jag fick en campari och sen åt vi rökt fisk till middag, gott!


Tyckte inte drinken var jättegod men man får ju passa på när päronen bjuder på alkohol.

Igår var jag hos Jenny efter jobbet och åt tacos. Det var smaskigt. Vi satt ute på hennes altan och mumsade. Vi snackade väldigt mycket skit om vissa på jobbet. Det gör vi alltid när vi ses.


Jenny och Joakim

Sen gick vi in och åt lite godis. Jag cyklade hem efter 22 för ja var så sjukt trött. Det är jag nu oxå men jag tänkte försöka hålla mig vaken lite längre eftersom jag ändå får sova ut imorrn. Annars kommer jag bara vakna skittidigt. Imorrn ska jag nog till Handen en sväng och kolla in korvens affär. Sen ska jag äta middag och ha musikalkväll me Sara.


Så här såg Piffy ut för en stund sen. Jag vet inte vad hon sysslar med.

I förrgår råkade jag hälla ut en kopp te över hela soffbordet. Allt blev blött. Allt= min mobil, 2 fjärrkontroller, mattan, duken, min morgonrock och en tidning. Mobilen betedde sig lite underligt ett tag efteråt men nu verkar den ha repat sig. Jag måste försöka behandla mina elektroniska prylar med lite mer respekt...

Apropå respekt, förut så landade det en ambulanshelikopter en bit ifrån vårt hus och det är helt sjukt hur nyfikna folk är. De liksom vallfärdade för att se vad som hänt. En snubbe gick ut med en KAMERA! Hur faan tänker man då? Skulle han vilja att nån kom ut med kamera om han låg på en bår? Sånt äcklar mig så sjukt mycket. Vart tog respekten för människan vägen?

Jag är i övrigt så sjukt glad för jag, Jenny, Nathalie och kanske Kim från jobbet ska gå på Winnerbäck på Zinkensdamm 9 aug. Sen ska vi gå ut och fira Kims födelsedag! Kommer bli grymt, helt otroligt att vi alla var lediga den helgen också!

Nu ska vi fika här anser jag! *teabstinens*

Rapport från semesterveckan följer...

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, jag kan bidra med en film - Hairspray. Alla andra filmer e ju kvar i öret... Men det kanske duger? :)

Postat av: Sara

RENT ja! den hade jag ju glömt bort :)

2008-07-20 @ 21:58:51
URL: http://saralt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback