Flyttstädning och grillkvälll

Nu har det gått en vecka sen jag o Piffy burnade till Linköping för en dag fylld av städning. Vi startade kvart över 7 o var nere innan halv 10, men så låg jag ju i 130 nästan hela vägen. Städningen gick finemang även om det var jobbigt och tråkigt. Jag gjorde köket o syster de andra rummen *haha*


Bäst att hålla på 10 i 2 hela tiden så man inte blåser av vägen.

Efter avslutad städning åkte vi in till stan för välförtjänt glass på Bosses. Jag tog min vanliga favorit, mango och lakrits och Piffy marängswisch och lemon cheesecake. Det var så gott!



Sedan var det åter några dagars jobb. Inte så kul. I lördags hade vi grillkväll hos Cathrine för att fira henne, Sara o Cissi som fyllt år. Det var jättemysigt och gott allting!


Grillmästarna!


Sara, Lisa, Sanna.


Sanna, Cathrine, Cissi.


Stackars Sara som har så ont i ryggen, här är alla hennes meduciner. Hon går som en gravid flodhäst som skitit på sig *inget illa menat gumman;o)*

Just nu håller jag o ystersyster på att kolla resor till Barcelona. Är så svårt bara att veta vad man ska boka, finns ju så sjukt många olika flugbolag o man vill ju inte betala överpris.

Jag har planterat om en blomma idag. Duktiga mig! Jag har även fått två nya blommor av blomkerstin på jobbet. Hon är snäll hon. Nu ska jag åka hem och lägga mig. Jag är sjukt trött. Ska bli så skönt att vara ledig i 4 dagar efter imorrn. Imorrn jobbar ja 08-19. Hate it!

Kommentarer
Postat av: Sara

bara så du vet så går jag nu förtiden ganska "normalt".prisa medicin säger jag bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback