Flyttad

Nu är jag flyttad. Eller evakuerad som Piffy sa. Det känns väldigt bra och lägenheten är såå fin! Mamma o Piffy höll på att smälla av över min mängd av köksprylar. Jag får lite ångest över att jag ska göra om allt efter nästa sommar, men det ska vi inte tänka på. Tänk positivt! Jag kommer trivas ihjäl mig här känner jag!

Imorrn börjar jag jobba. Känns lite motvilligt men jag ska väl inte klaga, kan ju gå till jobbet 1 minut innan ja börjar typ. Och är ledig på tisdag, då ska jag fortsätta packa upp kartonger.

Är så trött så ja pallar inte skriva mer än så, men det kommer lite bilder sen när allt är på plats.

Suuuupertack till Anne som hjälpte till och bar alla tunga möbler och höll mig sällskap när jag rumsterade om i köket. Det var guld värt!

PS. Jag har ett badkar.

Kommentarer
Postat av: .dE

Wau! Jag har också ett badkar, med tassar typ... Men det ska jag skänka bort såfort jag har råd med glasväggar istället! :)

2008-06-20 @ 09:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback