Midsommar

Midsommarafton spenderades fram till klockan 15 på Konsum. Därefter styrde jag upp lyan lite innan Anne, Pierre och Cissi anlände. Vi lagade en supersmarrig laxpaj och åt jordgubbar och glass till efterrätt. Det var väldigt gott. Inget sensationellt hände men vi hade väldigt trevligt. Cissi tog även en kopp te bara för att göra mig glad. Det var snällt av henne.








Här skulle vi se lite mysiga ut med våra koppar men anne sa att vi såg läskiga ut. Det ser ut som att jag bara har 4 fingrar på höger hand. Men jag har 5 som man brukar.
Tack för en trevlig kväll!

Igår var den värsta kärringjäveln av alla inne o handla, Kim. Hon är totalt fucked up i skallen. Orkar inte ens dra hela historien, men det slutade med att jag gick därifrån och höll på att explodera.

Nu ska jag fika med min familj. Jag har tagit hem asgoda wienerbröd från affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback