snabb-bloggning

sitter på jobbet o måste bara snabbt vräka ur mig det mest väsentliga som hänt innan konsum stänger. har nämligen inget internet än.
jag har jobbat 3 dar
en tant har bajsat på sig i butiken (jag var som tur var ledig den dan)
jag fick vg på min tenta om surrealismen
imorrn är de midsommarfirande me anne, pierre och eventuellt cissi
jag har just midsommarhandlat. det blev ganska tungt. tur att ja bor nära som fan.
det börjar bli ordning och reda i lyan
nu ska de stänga
jag kom bara hit för att ta nyckeln. det är sånt man utsätts för när man bor galet nära jobbet.

Kommentarer
Postat av: .dE

Hahahaaa stackars tant. En gång var det en tant som bajsade på sig i porten bredvid där jag bodde i solna, i min kusins port... I HISSEN! Sen hade hon typ kutat hem till hemmet och lämnat nån sorts pöl..... Det var verkligen tur att du var ledig...

2008-06-20 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback