On the radio

Idag har jag köpt en sjukt snygg radio till mitt nya kök! Vet dock inte hur jag ska få den att låta. Men det överlåter jag åt pappa, som jag gör med alla tekniska grejjor.

 image308
Ikväll kommer Kusin Vitamin hit och äter middag. Jag ska ta en risk och göra lasagne. Hoppas den blir bra. Till efterrätt ska hon få kolapaj som jag gjorde igår. Den blev tyvärr alldeles för geggig, men smakade ok.

Jag har precis druckit en hel kanna tussilagote. Det var gott. Men nu känner jag mig lite skvalpig i magen.

I tisdags när jag hade simmat och skulle sätta mig i ångbastun så fick jag en chock. Det stank killprutt. Då blev min kväll förstörd. Jag fick gå direkt och sätta mig i den vanliga bastun. Det blir inte alls samma avslappningseffekt.

Imorrn ska jag och Anna åka till Norrköping och hälsa på Lina. Det ska festas så det står härliga till! Jag ska inte dricka vitt vin och visa upp min bästa sida. Halleluja!

Om 3 veckor kommer Karin Elisabet hit och hjälper mig att packa det sista. Hon ska även göra det som jag väntat på att hon ska göra i ett års tid, nämligen ta bort fågelskiten på köksfönstret. Vad är det för fel på mitt fönster förresten? Varför kommer inte regnvattnet åt?

I sommar ska jag vara med på helenas träningsläger Camp Hell. Än så länge tror jag bara att det är jag och Emelie som är anmälda. Mitt mål är att komma i mina skitsnygga thailandsjeans igen. Det är ett hårt nederlag för mig att inse att något har blivit för litet. Men det ska nog ordna sig i sommar. Bara genom att jobba tappar man väl några kilosar. Om man lyckas hålla sig borta från alla läckerheter som lockar...lösgodis och gamla winerbröd.

I sommar måste jag även klura ut hur jag ska göra med ridningen...blir nog ridskolan till att börja med iaf så man kommer igång. Vore ju trevligt att få tävla cuperna också.

Nu ska jag gå o handla lasagneingredienser.

Kommentarer
Postat av: Sara

mycket fin radio. liknar min. och du oftast är det bara att stoppa in kontakten i väggen så låter den ;)

2008-05-24 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback