Packilainen

Det är helt sjukt aptråkigt att flyttpacka. Fattar inte hur jag kunde tycka det var kul när jag flyttade hit...Fast det var å andra sidan inte lika mycket prylar att packa då heller. Och mycket var paketerat. Kan inte nån komma o roa mig medans jag virar tidningspapper runt ljusstakar o annat skit?

Imorse hittade jag ett knäckebröd med ett hål mitt i (inte ett sånt som ska ha hål). Jag blev väldigt rädd för det brukar ju inte gå hål mitt i o va helt runt på kanterna....tänk om det bor en råtta i mitt skafferi. Jag vågar inte leta. Fast om det är en råtta så har han varit ganska försiktig eftersom det bara är en enda brödbit som blivit antastad. För silverfiskar kan väl inte äta knäckebröd? Igår dödade jag två st. Måste nog gå runt med min sprayflaska lite tror jag...

Hm...just de...packa var det ja...

Kommentarer
Postat av: syster

Packa är roligare än att packa upp. Packad är betydligt roligare än efterpackad/bakis, vilket jag var igår hela dan. Jag tog typ 2 steg från min säng på hela dan, för att vomera den mat jag tvingat i mig. Slöseri med resurser!
Knäckebrödshål kan väl kanske vara ett fel från fabriken också, säger hon och vill lugna syster.
Typ nån som jobbat bakis vid övervakningsmaskinen å nyst å råkat skaka bröddegsmaskinen så det blev ett hål. Öhm. Om en vecka ses vi min lilla nyponros!
Pusselipuss

2008-05-11 @ 10:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback