Rubrik(s kub)

Angående din kommentar Sara, ja nu har jag öppnat kartongen och hittat sladden så det ska nog gå att få ljud i den.

Verkar som det bara blir jag som åker till Lina ikväll. Anna ringde mig nyss och sjöng Stad i ljus med mycket sexig stämma och feberrosslingar. Så vi är nog mest tacksamma för att hon stannar hemma och kurerar sig. Vi får försöka ha roligt utan henne. Vi blir ändå 3 stycken eftersom Linas kusin är där också.

Jag har ätit köttbullar med makaroner till lunch. det är inte så gott tycker jag men nu får jag lixom äta det som finns så det blir så gott som tomt tills flytten. Jag har 3 veckor på mig. Jag har väldigt mycket varmkorv så jag ser gärna att nån kommer och hjälper mig äta upp den.

Kommentarer
Postat av: anne

Linda!!! jag har trååååkigt! jag vill inte gå i skolan!! Gaaahhh!!!
... jag kände att jag behövde säga det. Ett enormt behov av gnäll kom över mig.

2008-05-25 @ 15:49:06
Postat av: Anna

Hoppas att ni hade kul! Vi får ta ocj gå ut nån gång snart igen, det vore ju roligt om Lina också kunde. För en kväll som din födelsedag förra året måste vi snart ha igen! Det var fest det!
Kram

Postat av: anne

snuskis där. litten inte littan! =D

2008-05-28 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback