Trädgårdsmarknad dag 3

Idag var sista dagen på marknaden. Skönt. Det har varit helt vidrigt kallt o äckligt idag. Inte skönt. Jag stod ute i kylan från 9 till 13 och sålde jordgubbar. På eftermiddagen kom en säckpipsorkester och livade upp stämningen bland samtliga besökare. Jag såg rött. Hur kan någon människa uppskatta detta instrument? För att inte tala om outfiten som hör till...sjukt fult!

Imorrn ska jag först jobba 08.45-18.15. Sen ska jag åka x2000 hem 19.55. Skönt att komma snabbt hem iaf! Har insett att det bara är 2 veckor kvar i skolan med föreläsningar. Herregud!

Idag har Helena borstat mitt hår. Jag hade en stor tuffs i underhåret som inte var kul att reda ut. Jag fattar inte varför det blir såna kluttar med hår som bara mojsar ihop sig...kanske dags för ett frisörbesök. Ska gå innan Kristinas student.

Nu ska jag umgås med mamma o pappa lite, eller Karin Elisabeth och Leif Arne som jag numera kallar de. Det är mkt roligare än att säga mamma o pappa.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Sara

sånna där jävla trassel får jag oxå...tror det e för att det skavs mot "kragen" på kläderna när man har utsläppt...en teori ;)
sjukt söt unge anna har fått by the way :)

2008-05-19 @ 14:20:51
Postat av: Syster

Nej det vet du inte för det bestämdes nyss. Vi sket i kryssning å kör danmark en dag, sak bo i helsingborg å åka över på lördagen till ören.
We we! Pussy

2008-05-20 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback