Vindsbesök

Jag ska snart gå upp på vinden och hämta ner lite banankartonger att packa i. Det tycker jag är lite läskigt. Jag har nog inte varit där uppe på ett år. Om ni inte hör nåt från mig på några timmar kanske ni kan skicka upp nån..? Mitt förråd ligger dessutom allra längst in. *rädd*

Jag får väl göra som man gjorde när man var liten och hade slutat på fritids och skulle gå direkt hem efter skolan, nämligen öppna dörren och ropa: "Tur att din pappa är polis, Nicola". Jag vet inte vad man trodde att det skulle hjälpa om det nu skulle vara nån i huset. Antagligen att tjuvarna skulle bli så rädda för den fiktiva polisen att de hoppade ut genom ett fönster och försvann eller nåt...undrar om det finns fönster på vinden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback