Inlämningsuppgift klar

Vet inte vart senaste tiden tagit vägen. Spenderade helgen delvis hemma framför datorn med fotoprojekt, delvis hos anna och delvis i stan med Lina. Var jättekul att träffa henne igen. Först var vi o fikade på Gråmunken i Gamla stan. Jättemysigt! Sedan gick vi runt lite och strosade i affärer. Blev en snabbvisit men ändå. Får inte ta så lång tid innan vi ses nästa gång.



Igår var det redovisning på fotokursen. Uppgiften var att visa kontraster. Så här blev mina bilder:





Fick bra kommentarer så det kändes bra.Idag fick jag finbesök på jobbet av Anna och den här godingen. Gick lite lättare att jobba efter det.


Världens sötaste!

Två dar kvar till helg. På fredag kommer min kusin o hans familj på besök. Ska bli jättekul att träffa de, särskilt hans barn som ja inte sett på flera år. Sen på lördag ere tjejmiddag o utgång med kalaspinglorna på jobbet. Skulle va kul o hinna med fotomässan också....får se hur söndagen artar sig...

Kommentarer
Postat av: Lina

SUPERKUL o träffa dig med gumman! Och håller med om att det inte fr ta så lång tid till nästa gång :)



Nu är jag hemma från skolan o är STRESSAD, ska packa duscha äta o skolarbeta helst på en halvtimme ska allt vara klart.. inte en chans.. ska ju köra bil hemhem idag, ska bli så kul! o ULLARED imon! hihi



kram kram

Postat av: Lillasyster

Åh..du bloggar typ aldrig längre. booring..sluta jobba börja blogga (ännu ett av mina ickerimmande rim).

Ja skrev nåt i stil med att "din spetälska sitter och väntar på dig i matsalen under biblan" i sms:et, inte jättefarligt men lite pinsamt faktiskt! har dock inte fått en kommentar ännu.

2008-11-19 @ 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback