Sovdags

Stackars syster som fick ett berusat Tiger Lou-fan i huvudet på spelningen i söndags!
Jag har suttit och laddat upp foton för framkallning nu i närmare 2 timmar. Jobbigt var det att kolla igenom alla bilder men nu ska jag äntligen göra slag i saken och sätta ihop ett linköpingsalbum. Jag har visserligen inte lyckats få in bilderna från Kroatien 2007 i sitt album än men det ska jag väl ta tag i så småningom.  Jag har snott 2 stenbumlingar från jobbet som jag gjort ett blombord av. När ljusstakar o sånt ska fram får man flytta om lite.

Nu ska jag sova. Imorrn ska jag skicka ett mail till pappa med min cd-önskelista. Jag brukar även skriva upp exakt vad de kostar på cdon så han inte ska riskera att ta fel...Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det som inte dödar blir man starkare av. Se på mig! Jag har fått Ebbot från Soundtrack of our lives i huvudet och jag lever än! =D

2008-11-25 @ 12:45:48
Postat av: Anonym

Och det inlägget var postat av Anne...

2008-11-25 @ 12:47:05
Postat av: Lillasyster

Den här mannen var inte lika rultig som käre ebbot, men ja tror faktiskt att en ebbot bore mysigare än den man ja fick i huvudet. En ebbot hade man ju bara kramat om lite, men den här fyllepajsaren fick sig enbart en armbåge i revbenet och ett ont öga.

Idag har ja inte ont i nacken längre iaf. :D

2008-11-25 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback