Besök på Hermans

I onsdag var vi på Hermans och firade Lollo. Underbart gott som vanligt! Tog chokladtårtan till efterrätt, mums! Men orkade inte hela den gigantiska biten.


Lollo och Anne


Jenny som motvilligt ställde upp på en idolbild


Anne och jag

Idag har jag o jenny gjort värsta snygga demon på jobbet. Vi bjöd på pepparkakor med ädelost, julmust, cider, ananas, honungsmelon och satsumas. Gott och uppskattat. Nu ska jag hem och äta rotmos och fläsk hos mamma o pappa. Låter som en väldigt ofredagsaktig rätt men det blir kanske gott....

Har för säkerhets skull med mig lite pecanwienerbröd hem oxå...

Börjar bli smått stressad över inlämningsuppgiften till fotokursen som ska in om lite mer än en vecka. Har väl lite ideer men så ska man producera minst 2 A4 text oxå om bilderna. Meeen det löser sig väl, det brukar det ju göra.

PS. Faan va blek ja e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh, herrmans måste vi gå till när jag kommer hem!!!

puss på dig!

2008-11-01 @ 00:45:06
Postat av: cathrine roos

men ju, glömde ju skriva in vem det va från, lilla mig ju!!

2008-11-01 @ 00:48:50
Postat av: Lina

Jag vill också gå dit! hihi.. ja det ska bli sjukt kul!! Är dock lite osäker på utgången på lördagen nu.. får se hur det blir med kalaset osv.. känns lite konstigt kanske om jag ska lämna dom där.. men vi kan ju träffas ändå! på söndagen?! Vi har inte planerat riktigt när vi åker osv än..de vi ska till är i Istanbul så inte planerat så mycket med dem av förklarliga skäl :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback